Új, jelentősebb patch érkezett

A nem rég megjelent patch több egyensúlybéli gondot, jatáékbeli bug-ot, hibát javít, illetve új, sokak által kért funkciót is hozott nekünk. Nézzük a legfontosabbakat:

  • Elérhető immáron a mini-map, vagy is a térkép kicsinyített másolata a bal alsó sarokban. Így a nagyobb térképeken könnyebben navigálhatunk és válthatunk a nézetek között.
  • A fák és nádasok újranövekedését mostantól minden hónapban a rendszer az összegyűjtött erőforrások és a térképen szereplő összes erőforrás alapján számítja ki.
  • Az állatok (melyekre vadászni lehet) lassabban spawn-olnak, így a vadászok már nem annyira hatékonyak.
  • Vadászok lassabban termelnek bőrt.
  • Bűnözés lassabban terjed és nem egyidőben lesz sok rabló.
  • Passzív bónusz adva minden hónapban a városi hangulathoz a nehézségi szinttől függően (+2 könnyű, + 1 normál, és nincs bónusz nehéz esetén).
  • A fesztivál most kevesebb ankh-t ad a szentelt istennek (+3-ról +2-re a Nagyfesztiválra, +2-ről +1-re a pazar fesztiválra, és +1-ről a semmire a kis fesztiválra).
  • A fesztivál utáni áldások időtartama felére csökken (32 hónap helyett 16).
  • Az áldásokat csak akkor lehet elérni, ha legalább egy fesztivált szenteltél a megfelelő istennek – ezzel megakadályozva, hogy a korai játékban felvirágozzon a városod az áldásoknak köszönhetően.
  • Legalább egy hónapos szünet van a különböző istenek két áldása/haragja között.
  • Kereskedelmi útvonalat nyithat és fesztivált rendezhet mostantól még akkor is, ha ezzel eladósodik.
  • Új oktatóanyagok kerültek be:
    • Perwadjyt: Entartaiment / szórakozás
    • Thinis: Flat mod
    • Saqqara: burial provisions / temetkezés
    • Men-Nefer: city sentiment / városi hangulat
    • Nekhen: buildling picker
  • Új loading/betöltési tippek lettek a játékhoz adva.
  • Az automatikus mentésre bekerült beállítás a ki/be kapcsolásához.
  • Az automatikus mentésnél megadható, hogy hány automatikus mentési pont legyen maximum.
  • Az automatikus mentés időzítésére jobb lehetőség van.
  • Alapértelmezett beállítás a raktárakhoz immáron külön megadható a normál raktárakban (storage yard) és az élelmiszer tárolókban (granary).
  • Bekerült egy opció, amivel bekapcsolhatjuk, hogy nagyon nagyon ráközelíthessünk/zoom-olhassunk a nézetben. (Ez jelenleg nagyon erőforrás igényes.)
  • Az épületeknél amikor fölé viszed a kurzort, pár másodperc után az épület félig áttetszővé válik. Ennek az áttetszőségi értékét / opacity-t lehet megadni 0 és 3 között. (Alap érték 0.5)
  • Nem lehet már meglévő útra új utat építeni, így pénzt spórolhatunk.
  • Halászok megállásának hibája vaítva lett.
  • Amikor sikerül teljesíteni egy pályát, annak már hangja is lesz.
  • Emlékmű építés hibás szöveges jelzése javítva.
  • További javítások, módosítások itt (angolul).
Scroll to Top